Termeni si conditii

Termeni si conditii

CASA DRAGOS SRL

Str. Dealul Florilor, nr.16 A, ap.8

Baia Mare, Maramures

J24/313/01.04.2013, CUI RO 31443717

 

 

Termeni si conditii

 

CASA DRAGOS SRL cu sediul social in Mun. Baia Mare, Str. Dealul Florilor, nr.16 A, ap.8, jud. Maramures, avand   J24/313/01.04.2013 si  CUI RO 31443717, gazduieste/ are site site oficial www.layals-romania.ro

     Termenii si conditiile, asa cum sunt ele prezentate si detaliate in aceasta sectiune , regelementeaza toate  situatiile privind vizitarea si utilizarea site-ului www.layals-romania.ro precum si cele privind inregistrarea contului/conturilor de utilizator si/sau cumpararea produselor ce se regasesc pe site-ul www.layals-romania.ro  

Accesarea site-ului, indiferent de scopul acestei accesari (vizitare, utilizare, crearea contului de utilizator, comandarea si cumpararea de produse, retur  s.a.), implica acceptarea neconditionata si liber consimtita a termenilor si conditiilor ce guverneaza acest site, motiv pentru care  recomandam citirea cu atentie a prezentei sectiuni.

De asemenea, termenii si conditiile din prezenta sectiune, reglementeaza toate raporturile juridice ce pot lua nastere in legatura cu site-ul si produsele prezentate de el, respectiv relatiile contractuale  privind comenzile, vanzarea-cumpararea  de produse de pe site s.a.  si sunt parte integranta din acestea, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

Toate raporturile juridice sunt supuse legislatiei romanesti, iar limba de referinta este limba romana.

 

  • Definitii:

www.layals-romania.ro “ este magaziunul online gazduit pe site-ul oficial al CASA DRAGOS SRL  prin care se efectueaza comert conline pe teritoriul romanesc.

“vanzator” = CASA DRAGOS SRL cu sediul social in Mun. Baia Mare, str. Dealul Florilor, nr.16 A, ap.8, jud. Maramures, avand CUI RO…..si J……..

    “cumparator/client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produsele prin intermediul magazinului online www.layals-roamania.ro ;

  “produs(e)”: bunurile oferite spre vanzare;

    “pret”: pretul  cu care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;

    “comanda”: ordinul de cumparare transmis  de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata si conform conditiilor de livrare prezentate pe site; comanda trebuie sa contina toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturii, livrare si contact;

    “utilizator/membru”: persoana care s-a inregistrat pe site prin crearea unui cont de utilizator prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;

    “cont de utilizator” reprezinta sectiunea de pe site care permite unui utilizator accesul la: informatiile introduse in cont, verificarea si modificarea acestora, istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, abonari la comunicari de marketing etc. Crearea unui cont de utilizator se poate face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 18 ani impliniti) si/sau persoana juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.

    “continut”: imagini, texte, descriere produse, preturi si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.layals-romania.ro

    „comunicari comerciale (Newsletter)”: mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) cu privire la produse si/sau reduceri, campanii sau orice alta informare referitoare la actiunile/activitatile de marketing desfasurate de vanzator intr -un anumit interval de timp.

     

Persoane care pot contracta/cumpara = pot cumpara toti cei carora nu le este interzis prin lege.

Dar, avand in vedere  prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta produse prin inetrmediul prezentului site numai persoanele care au implinit varsta  de 18 ani.

Informatiile prezentate pe site  pot contine inadvertente privind unele specificatii, descrieri, preturi etc. ale produselor, ce pot fi datorate unor erori de operare, tehnice, umane etc.

Culorile,  materialului , forma produselor pot fi diferite in functie de ecranul folosit, navigatorul de internet (web browser), sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul www.layals-romania.ro .

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari si/sau sa coresteze  inadvertentele si erorile de operare, fara preaviz si fara notificarea prealabila a vizitatorilor –cumparatori.

In cazul in care Vanzatorul descopera sau i se aduce la cunostinta o eroare legata de descrierea unui/unor produse, pretul sau orice alta informatie referitoare la acestea, va remedia in cel mai scurt timp informatiile eronate si va informa cumparatorul cat mai repede in cazul in care pentru produsele respective exista plasate comenzi. In aceasta situatie, cumparatorul are optiunea de a confirma comanda avand in vedere informatiile corectate, totodata Vanzatorul rezervăndu-si dreptul de a anula comenzile ce contin produse cu informatii eronate.

In cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat, folosind datele de contact mentionate in comanda, Vanzatorul va anula comanda si Cumparatorul va fi notificat prin email de anularea acesteia.

  • Comandare si achizitionarea produselor online se face astfel:

 

  • Clientul care are cont creat pe site:

 – se autentifica pe site;  selecteaza produsul/produsele si le adauga  in cos,  si apoi navigheaza spre pagina de finalizare comanda;

– selecteaza modalitatea de livrare (vezi mai jos “Livrarea produselor”);

–  alege metoda de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza;

– acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor, a politicilor de confidentialitate si protectie a datelor cu caracter personal, precum si a abonarii la newsletter prin bifarea casutei de confirmare a acestora;

 

 *Daca Clientul nu bifeaza casuta ce cuprinde “Termeni si conditii” , acestea  se considera ca fiind neacceptate si astfel Clientul refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, iar comanda nu va fi finalizata;

  • In final se plaseaza/trimite comanda.

 

  • Comanda rapida fara cont:

 

  • selecteaza produsul/produsele si le adauga in cos,  si apoi navigheaza spre pagina de finalizare comanda
  • selecteaza  modalitatea  de livrare (vezi “Livrarea produselor”)
  • acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor, a politicilor de confidentialitate si protectie a datelor cu caracter personal, precum si a abonarii la newsletter prin bifarea casutei de confirmare a acestora; *Daca Clientul nu bifeaza casuta ce cuprinde “Termeni si conditii” , acestea  se considera ca fiind neacceptate si astfel Clientul refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, iar comanda nu va fi finalizata;
  • finalizarea comenzii prin plasarea/trimiterea acesteia.

 

  • Achitarea/plata produselor

Achitarea produselor se poate face prin plata la momemntul livrarii in numerar achitat direct curierului (plata ramburs)  sau online (plata cu cardul) la momentul plasarii comenzii, prin intermediul serviciilor procesatorilor de plati contractati de catre Vanzator. 

Datele cardului bancar nu se retin de Vanzator : Datele cardului de plata ale Clientului nu sunt accesibile si nici stocate de catre Vanzator , ci numai de catre procesatorul de plati a tranzactiei. 

Platile online cu card sunt securizate prin serviciul 3D Secure: acest serviciu poate fi activat de client la banca emitenta a cardului si reprezinta un protocol de securitate menit sa previna frauda in tranzactiile online cu carduri de credit sau debit, prin sistemele numite generic „Verified by VISA” şi „MasterCard SecureCode”.Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea clientului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata pusa la dispozitie de procesatorul de plati, unde, pentru autorizarea finala a fiecarei tranzactii online, clientul va introduce parola 3D Secure primita prin SMSde la banca emitenta a cardului.

  • Livrare

 La comanda online cu livrare prin curier , a Utilizatorilor-membrii (care au déjà cont de utilizator)  se solicita:   verificarea, completarea, corectarea adresei de facturare/livrare introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora; optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica;

 La  comanda online rapida , fara cont de utilizator, cu livrare prin curier,  se solicita: introducerea adresei de facturare/livrare, optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridical ; –  optarea pentru crearea unui cont – clientul se poate inregistra ca utilizator- membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator sau nu si continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont.

Urmeaza apoi, alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza,

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul romanesc, prin firmele  de curierat rapid contractate de Vanzator, intr-un termen de  3 – 7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Vanzator.

Pe perioada campaniilor si/sau reducerilor, termenul de 3 – 7 zile lucratoare poate fi extins pana la maxim  20 de zile in situatii exceptionale.

            Costurile livrarii

            Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la tariful perceput de catre firma de curierat contractata de Vanzator,  pentru fiecare comanda. Vanzatorul poate oferi transportul gratuit al comenzii, peste o anumita valoare a acesteia, astfel cum aceste informatii sunt afisate pe website-ul Vanzatorului.

 In cazul in care onorarea unei comenzii se face prin mai multe livrari, clientul va suporta costul unei singure livrari.

Oferte si reduceri de pret

Ofertele si reducerile de pret pe  www.layals-romania.ro  sunt limitate la anumite intervale de timp si cantitativ, iar durata acestora este valabila numai in perioada anuntata si/sau in limita stocului disponibil.

  • Confirmare primire comanda

Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii cu detaliile acesteia si nu confirmarea comenzii conform paragrafului de mai jos intitulat „Confirmare comanda”

 

Confirmare comanda

 

Comanda se considera confirmata (total/partial) de Vanzator  la momentul facturarii produselor.

Inainte de confirmarea comenzii, Vanzatorul poate contacta Clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii  comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.

Anulare comanda

  • Clientul poate oricand anula comanda in perioada cuprinsa intre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail: …………………. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate.

 

  • Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:
  • daca datele furnizate pe site de catre Client sunt incomplete si/sau incorecte, iar acesta  nu le-a corectat  cand a fost contactat de catre Vanzator in vederea corectarii lor sau din proprie initiativa, situatie in care Vanzatorul se afla in imposibilitatea de a expedia produsele din Comanda,
  • in cazul in care un produs devine indisponibil, prezinta neconformitati etc , situatie in care Clientul  va fi informat in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe adresa de mail din comanda;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati, lipsa confirmarii din partea acestuia sau erori de comunicare intre sistemele procesatorului de plati si ale Vanzatorului, in situatia platii online cu cardul;
  • in cazul  in care comanda este neserioasa  conform datelor si politicilor site ului;
  • in cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost afisate eronat (ex. erori tehnice si/sau umane) si livrarea nu s-a efectuat inca; Vanzatorul va anula comanda daca Clientul nu a confirmat comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici;
  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de Vanzator.

 

  • Anularea comenzii de catre Vanzator nu angajeaza in niciun fel raspunderea Vanzatorului pentru prejudiciile cauzate Clientului, cu exceptia rambursarii contravalorii produselor anulate, in cazul in care acestea au fost deja achitate.

            In cazul in care comanda a fost achitata in avans si ulterior anulata, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea produsului(lor) nelivrat(e), in termen de cel mult 14 zile calendaristice, de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorului sau Vanzatorul  a comunicat Cumparatorului, decizia de incetare a contractului de vanzare-cumparare a produsului/produselor.

            Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare 

Declinarea responsabilitatii

            In cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anunta Clientul, in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita acestuia sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.

 Limitarea raspunderii

            Valoarea maxima a raspunderii Vanzatorului fata de Client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea produsului(lor) , daca plata s-a efectuat deja de catre Client, la care se pot adauga costurile de livrare suportate de catre Client.  Costul returului, in situatia prezizata in aceasta sectiune va fi suportat de catre Vanzator.

  • Renuntarea , dreptul de retragere din contract 

Dreptul de retragere din contract se realizeaza in temeiul prevederilor legale in vigoare ( OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, actualizata la 2022)

 Clientul -cumparator are dreptul de a renunta la contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, calculate din ziua in  care Clientul- Cumparator  a intrat in posesia fizica a produsului(elor)  sau  de la data în care Clientul -Cumparator  intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care o comanda are mai multe produse care vor fi livrate separat.

 Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Cumparator, in aceeasi starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si fara a fi deteriorate din culpa Clientului – Cumparator.

 In vederea exercitarii dreptului de retragere Clientul – Cumparator  trebuie sa transmita o notificare scrisa prin care isi manifesta intentia de retur, impreuna cu produsul(le) si factura de achizitie, in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor).

 

Notificarea de returnare a produsului (lor)  intocmita de catre  Client-Cumparator  pe o foaie de hartie, trebuie sa contina : intentia de retragere exprimata in clar,  numarul comenzii,  copie dupa factura de achizitie, dovada ca nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care  Clientul a intrat in posesia fizica a produselor, precum si un cont bancar (in cazul in care achitarea produselor s-a efectuat prin ramburs la livrare , direct curierului).

Notificarea de retur poate fi transmisa si prin email, la adresa……………in termenul legal de 14 zile calendaristice, insa returul fizic, efectiv al produselor trebuie sa se efectueze in maxim 14 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul confirma primirea cererii de retur. 

 Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului(lor) returnate in termenul legal si in conditiile specificate in prezentul, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care produsul(ele) returnate au intrat in posesia Vanzatorului.   

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de plata, fara a cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel:

– pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost efectuata plata.

 -pentru Comenzile achitate numerar la livrare, cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparator intr-unul dintre documentele de retur alese. 

Costul direct al returnarii produselor, in situatia precizata in aceasta sectiune, revine Cumparatorului.

  

Garantia produselor si instruciuni de intretinere si folosire

 

INSTRUCȚIUNI DE ÎNTREȚINERE ȘI FOLOSIRE

 

 IMPORTANT!

 

Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate.

Comerciantul nu poate fi răspunzător pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai jos sau pentru disconfortul provenit din  utilizarea necorespunzatoare sau gresita a produselor achizitionate .

 

Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.

 

Termenul de garanție comercială este de 30 de zile de la data livrării produsului pentru deficiențe neimputabile consumatorului. Durata  termenului de garanție comercială se prelungește cu inca 30 zile după repararea deficientei respective .

 Garantie de conformitate:

 Durata medie de utilizare este de  12 luni. Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14 (Legea 449/2003), este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată. Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

 

Prezenta garanție nu afectează drepturile consumatorilor oferite de legislația în vigoare actualizata (Legea 449/2003, OG 21/1992).

Conform legii 449/2003, articolul 11, în cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului, sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.

CASA DRAGOS SRL  oferă ca modalități de asigurare a garanției în primul rând repararea produsului și în al doilea rând înlocuirea produsului, atunci când produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare, în funcție de deficiențele constatate și în ultimul rând, contravaloarea produsului, în cazul în care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparare sau schimb. Termenul de soluționare a reclamațiilor este de max. 15 zile calendaristice de la data înregistrării reclamației la vânzător.Transportul produsului in vederea repararii sau inlocuirii, daca face obiectul garantiei, este platit de CASA  DRAGOS  SRL.

Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de întreținere și folosire prezentate, trebuie luate in considerare și scopul folosirii, designul, materialul și modul de îngrijire a produselor.

 

INSTRUCTIUNI  DE FOLOSIRE SI INTRETINERE

…………………

 

Abonare la newsletter

 

Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 18 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter, ce poate fi transmis prin e-mail.

 

Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).

 

Dezabonarea la newsletter

           

Cumparatorul se poate dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doreste prelucrarea datelor cu caracter personal:

– prin linkul de “Dezabonare” in cadrul oricarui newsletter primit prin e-mail sau SMS;

 

– prin trimiterea unei solicitari la ……………………………  care solicita in mod expres dezabonarea de la oricare din cele doua canale de comunicare – e-mail;

 

– prin exercitarea optiunii de retragere a consimtamantului dvs. in scopul primirii newsletter-ului prin email sau SMS prin completarea Formularului Exercitare Drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prevazute la art.12-22 din GDPR disponibil pe website si transmiterea acestuia la ADRESA…..……….

 

Drepturi de autor

            Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe actualizata la zi, atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Oricine poate raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail >………………………………..

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

           

Pentru informatii privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate.

 

Folosirea cookie-urilor

           

Pentru informatii privind folosirea cookie-urilor, va rugam sa consultati politica de cookies.

 

Autofill

 

In cazul in cumparatorul plaseaza o comanda online, fara a utiliza un cont de utilizator si introduce un numar de telefon, necesar plasarii comenzii si livrarii produselor si efectueaza o auto-salvare a numarului de telefon in brower-ul de internet pe care il utilizeaza, utilizarea acestei optiuni de auto-salvare va pre-completa numarul de telefon al cumparatorului ori de cate ori va intra pe website-ul nostru si va dori sa plaseze o comanda.

 

Mentionam ca utilizarea optiunii de auto-salvare in browserul de internet al cumparatorului pentru computerul sau dispozitivul cumparatorului utilizat in vederea plasarii unei comenzi, nu inregistreaza in niciun mod datele personale ale Cumparatorului in bazele de date ale Vanzatorului si nu poate raspunde niciunei solicitari de exercitare a dreptului de stergere date personale.

 

Cumparatorul poate sa isi dezactiveze optiunea de auto-completare date personale pentru browser-ul de internet utilizat. 

Frauda

 

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul website-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza website-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

 Litigii

Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul Vanzatorului.

Dispozitii finale

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra website-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta website-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori, clienti sau cumparatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

 

Rezolvarea reclamatiilor

 

Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail …………………..  (timp de raspuns 10 zile lucratoare) sau la datele de contact (click aici pentru a merge la pagina de contact)

 

Back to top